tisdag 22 juni 2010

Ändrade planer

Det blir inte att vi far upp till Kiruna / Vittangi till midsommar. Det känns bara så himla jobbigt och kostar en del pengar i soppa osv osv.

Vi ska istället på grill och pool party hos ett par bekanta med Martins kusin Daniel och hans sambo Ulli. Ska bli super skoj! Och va lilleman ska få plaska, hihihi

Är det för sent att tänka på beach kropp 2010?!?! Skit samma, JAG HAR FÖTT BARN!

Update: Fan jag kom just på att jag inte alls kan bada med lilleman pga operationen, får ju inte bada på 2-3 veckor "/
Om det blir fint väder så hoppas jag verkligen att nån annan kan ställa upp och bada med han ett litet tag iaf. Han älskar ju verkligen vatten! :-)

1 kommentar:

  1. Har man fött barn får man ha lite mage, jag har inte blivit av med min ännu (kommer förmodligen aldrig göra det heller) ;)

    SvaraRadera