fredag 4 juni 2010

Årsdag



På söndag är det min och Martins årsdag. 2 år har vi varit tillsammans. Inte alls nån lång tid med tanke på att vi har en liten son på snart 1 år och ska gifta oss i sommar.

Det har gått väldigt fort fram och allt känns jätte bra så vi ångrar absolut inget. Eller jo, en sak. Att vi inte beslutade oss för att träffas tidigare eftersom att vi första gången surrade med varandra för ca 5 år sedan. Men det kanske inte var rätt tid för oss just då.

Personen man ska gifta sig med ska enligt mig vara ens bästa vän och älskare. Jag vill att det ska vara massor av kärlek i förhållandet, pussas och kramas när som helst och var som helst. Och så måste man nog ha barnasinnet kvar båda 2 så man kan busa, skoja och ha kul med varandra.

Martin är verkligen den rätta för mig och jag är glad över att få bli hans fru :-)

Älskar dig!

2 kommentarer:

  1. Tack älskling. Det var väldigt fint skrivet av dig. Jag kan bara hålla med dig, jag tycker också att vi skulle träffats från första början. Men vår tid är nu och framåt i stället och jag vill verkligen leva mitt liv med dig. Du är så underbar och bra på alla sätt. Du och Liam är allt för mig och utan er vore jag ingenting.

    Älskar Dig!

    SvaraRadera
  2. Det känns verkligen på en gång när man har hittat den rätte.
    Kommer ihåg att efter drygt en vecka tillsammans med Mange så visste jag att han var den jag ville leva tillsammans med för resten av livet och vi har också grämt oss lite för varför vi inte träffades tidigare då vi har känt till varandra en längre tid..men bättre sent än aldrig :)

    Är så kul att ni ska gifta er, ni har verkligen äktenskapstycke :)

    SvaraRadera