torsdag 17 juni 2010

Ensam

Martin åker till Sundsvall strax. Han ligger just nu och leker med Liam och väntar på tjutsen. Hur stavar tjust egentligen? Tj,stj,sk,sch, nån som vet?

Det är dragracing han ska på så nu får vi hålla tummarna och tår för att det inte ska regna.

Hur min helg blir?!
Liam och jag ska mysa på, kanske att vi far och kikar på en lägenhet, vet inte ännu.

På lördag ska jag på p-möte och sen jobb fest med massa vuxendricka och grillat. Liam ska sova över hos farfar Thure och Sara. Andra gången han sover borta och jag kommer nu att vara helt ensam hemma, fan! Hoppas nu spökerna håller sig borta. Tur att Moa finns, hon ska få sova med mig har jag bestämt :-)

Nä nu ska jag fortsätta med maten, fiskbullar och potatis, det var inte igår!
Gotti gott gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar