söndag 20 juni 2010

Fan

Måste bara varna alla, lägg inte upp väggord på en tapet, iaf inte om ni bor i hyresrätt eller är rädda om tapeten.

Skulle ta ner mitt väggord som jag hade i hallen och nu är all tapet oxå borta, man ser klart och tydligt vart väggordet har suttit, hahaha.

Som tur var hade vi kvar tapet som vi får lägga upp innan vi flyttar eller när vi nu har tid :-)

Ja de ser då förjävligt ut just nu iaf, hahaha.

I morgon vid lunch ska vi och kolla på en lägenhet, igen. Har varit och kikat lite på utsidan och det är verkligen ett drömläge för vår lilla familj. Hoppas nu att det är lika fint inne och att den blir vår om vi vill, hoppas hoppas!

Jag är då jävla nervös och lär nog inte sova en blund i natt pga alla tankar som snurrar i huvudet. Fan så jobbigt!

Igår hade vi ju p-möte och grillfest. Riktigt god mat och jätte trevligt hade vi. Blev nog en aning lite för mycket öl för mig när vi spelade ett öl spel så det fick bli vatten på krogen, billigt och bra, jag blev som en ny människa och hade jätte skoj ändå. Det där med varannan vatten är nog inte så dumt ändå, iaf inte om man inte är van vid att dricka :-)

Snart kommer Martin hem från Sundsvall. Det hade visst regnat en hel del och varit kallt. Stackarn har fryst 24 timmar om dygnet. Hoppas bara han inte blir sjuk nu, aj aj!

Nu ska jag kika runt lite på nätet, är ute efter maffiga ljusstakar, nån som vet vart man hittar sådana?

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar