fredag 11 juni 2010

Less

Hur ska man kunna vara en bra mamma, sambo och matte när man har haft konstant huvudvärk i 3 dagar? Och det ger sig för fan inte!

Jag försöker bita ihop men på en gång det blir lite fel eller går lite segt tappar man humöret och vill bara stänga in sig, på nått mörkt ställe.

Solen skiner och det gör allt bara värre, sticker i pannan och tinningarna, aj!

När jag bodde i Kiruna hade jag nästan aldrig huvudvärk men här har jag det nästan jämt känns det som. Kan det bero på lägenheten?

Och på allt detta så funkar inte tv-boxern heller. Den hittar inga kanaler, åh...

1 kommentar:

  1. Aj då, Du kanske måste kolla upp det? Bättre att kolla en gång för mycket än en gång för lite.
    Jag blir lite hispig när det gäller sånt eftersom brorsan som dog, hade huvudvärk innan. Vill inte skrämma dig, och tror inte det är det, men ändå.

    Eller så kanske det är nå mögel i lght som man inte sett? Eller kanske måste dricka mer vatten?
    Kan bero på mkt. men som sagt, blir det inte bättre, så be nån läkare kolla upp det. Himla jobbigt att ha huvudvärk konstant.

    Snyggt design förresten! :)
    Kram/C

    SvaraRadera