söndag 6 juni 2010

Rakblad

Fan, va ont i halsen jag har! Vill verkligen inte bli sjuk lagom till sommar, nej nej!

Martin for redan innan kl 9 till gubb-dagiset och sen vidare till Pite Dragway så lilleman och jag får hitta på nått själva idag.

Vi var en sväng igår på dragracing men jag höll på att frysa ihjäl, brrr... Så idag stannade vi hemma.

Idag är det min och Martins 2 år dag så jag hoppas att han inte blir borta hela dagen. Vi funderar på om vi ska äta nått gott och bara mysa på med film och snarra. Thaigarden är jag sugen på, men vad?! Dom har ju så mycket att välja på.

Nu blir det buuuuus!

1 kommentar:

  1. Gillar du kyckling är en K03 helt super, även K06.
    B02 är också gott som är köttbullar i nån sörja ;)

    Men det mesta där smakar förmodligen bra.

    SvaraRadera