onsdag 9 juni 2010

Suck!

Har just lagt Liam för natten. Han har verkligen lekt på bra idag. Synd bara att jag inte tog vara på den tiden och städade undan här hemma. Nej nej, jag har suttit halva dan framför datorn och kikat runt. Så nu är det slut på min "data-tid" för idag tänkte jag, får se hur de går :-)

Var nyss och kollade på lägenheten men det var tyvärr inget för oss. Allt kändes så litet och vi hade tex aldrig fått plats med vårt köksbord i de lilla köket. Synd, bara leta vidare då eller hoppas på att Martin får fast så vi kan köpa drömhuset, hihi.

Vad är då vårt
drömhus? Jag tror man vet det först när man ser det. Längtar gör jag då iaf.

Kikar en hel del på hemnet.se och hoppas på att de
inte dyker upp nått drömhus. Gör de det brukar jag alltid komma på en massa orsaker till varför de är ett dåligt hus och då blir jag gladare, haha. Nu tex hittade jag en jätte fin vit Norrbottengård till salu, men som tur var låg den i Rosvik och dit vill vi absolut inte.

Varför kollar jag då hemnet egentligen?! De är ju bara sjukt och onödigt just nu. Varför kan jag inte bara vänta med att kolla den sidan tills vi faktiskt kan köpa hus?

Ja man är rätt korkad faktiskt, haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar