tisdag 15 juni 2010

Tavlor

Jag blev så jäkla less på att se tavlorna stå längs väggkanterna i vardagsrummet, så nu äntligen hänger dom på plats. Dock 2 st utan motiv så jag måste köpa lite foto papper snarast och fixa det.

Jag har 2 st nyheter, vilken vill ni höra först? Den dåliga eller den braiga?

Vi tar den dåliga först:

I morgon ska jag till sjukhuset och operera bort en bit av livmoderetappen, har cellförändringar som måste bort innan det blir värre och utvecklas till cancer. Jag ser verkligen inte fram emot det och är både rädd och jätte nervös. Men det är ju nått som måste göra så bara att gilla läget tyvärr.



Martin och jag ska idag städa, tvätta och handla så allt är i tipp topp innan så man bara kan ta det lugnt efteråt. Martin åker ju till Sundsvall på Torsdag och jag hoppas verkligen att jag inte har allt för ont då.

Och så till den braiga:
I morse fick jag en sms-avi om att min kamera har kommit, så den ska vi hämta ut idag. Så bra! Då har jag det att tänka på när alla dåliga tankar kring operationen blir för mycket.

Nu ska jag underhålla min lilla buse till son som är och sliter i allt han ser, hoho.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar