fredag 2 juli 2010

Äntligen!

Oj så skönt med fredag, kunde inte passat bättre. Denna vecka har gått så segt, fy! Iofs så jobbar Martin eftermiddag idag oxå men sen....

Vaknade strax innan 7 idag och smög ner till tvättstugan, kommer upp igen och inte ett ljud från Liam, lägger mig i sängen och inte ett ljud från Liam. De går ca 2 min och hör jag honom surrandes. Och jag som hade hoppats på att få sova ett tag till efter nattens 4 timmar "/

Jaja, upp och ge välling. Han åt inge bra pga nästäppa och ville ha tutten istället. Nu ligger han och leker i sängen och troligtvis bajsar han oxå. Ska strax gå och titta efter men först ska jag sätta på lite kaffe så man orkar vara mamma idag oxå :-)

Nått jag kan sakna med att jag bor så långt borta från min familj är avlastningen. Att nån hade kunnat ta Liam en timma eller så så att man hinner städa, fixa eller bara vila och vara ett tag.

Jaja, tur att han är söt, hahahaha :-)

Ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar