fredag 9 juli 2010

Gäsp

Usch va trött jag är idag efter gårdagens alla sysslor och aktiviteter. Skönt iaf att hinna med en del så man har lite mindre att tänka på inför helgen och nästa vecka.

Jag hann:
  • Vara mamma och allt vad det innebär
  • Duscha och raka benen
  • Klippa klorna på Moa
  • Rensa undan
  • Diska
  • Dammsuga
  • Äta
  • Dricka kaffe
  • Äta jordgubbar
  • Fara till havsbadet med Bitte, Oskar och Fanny
  • En snabb runda på Nimbys lekland
  • Rundtur med bilen
  • Tvätta kläder
  • Hänga upp kläder
  • Vika in kläder
  • Titta Sommar med Ernst
  • Titta Kvinnor som mörda
  • Funderade på om jag skulle gå och mörda torkskåpet
  • Hämta upp all tvätt och hänga upp det som var blött
  • Somna på soffan
  • Vakna på soffan
  • Gå till sängen
Ja de var i princip hela min dag, haha

Idag på kvällen kommer pappa, Elin och Therese så jag ska försöka hinna dammsuga noggrannare, plocka undan ( igen ) och flytta Liams spjälsäng in till vårt sovrum.

Men först ska jag byta bajsblöja och sen äta frukost och dricka lite kaffe så man kanske blir piggare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar