onsdag 7 juli 2010

Gummistövlar


Nån som vill köpa dessa?!
100kr prutat och klart, aldrig använda.
Storleken som står är 38 men jag har normalt 37/38 och dessa är precis så att man inte få i en socke. Normal breda och sitter jätte jätte jätte skönt på foten.

Jag beställde dessa för nått år sedan och dom har bara legat i garderoben pga av att dom varit för små, fan!

Dom är ju skit söta och bekväma som tusan och jag behöver verkligen nya gummistövlar så jag kan hoppa i pölar :-)

Bara att leta vidare efter några som man blir "kär" i. Hade oxå behövt en regnkappa. Mamma har en jätte fin gammal vit, väldigt enkel regnkappa, precis som jag vill ha den. Undra vart man kan hitta en liknande, hm.... För hon lär nog knappats ge sin åt mig, hehe.

Nu blir det film mys med Martin och sen ska jag slåss med John Blund som inte har varit min bästis på senaste tid.

C ya!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar