onsdag 21 juli 2010

Jobbeti jobb

Idag har vi varit och fixat pass men det blev inget för mig för mitt efternamn är inte fixat ännu. Åh va de ska ta tid! Jag trodde allt var klart så fort man sa -ja i kyrkan, men icke de. Måste fara in om nån vecka och testa igen då. Typiskt!

Var oxå och kikade efter en bra guide bok över Rom men det fanns ju såklart inte de heller. Det fanns till alla andra ställen men inte till Italien/Rom. Så nu ska jag beställa från nätet istället. Nätet är bra, där hittar man nästan alltid de man söker :-D

Och så har jag jobbat oxå. Skit kul nu när det är lite mer folk ute, då har man nått att göra. I morgon blir det mera jobb men innan de så ska familjen knata en sväng på stan och kolla om vi hittar bra-att-ha-grejor till Rom. Både Martin och jag hade iaf behövt bekväma sandaler så de håller jag tummarna för att vi ska hitta.

Nu ska jag bara ta det lugnt. La Liam just och han var super grinig precis som han har varit dom senaste dagarna. Han lägger sig strax efter 18 och sover fram till 9-10.30 non-stop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar