onsdag 7 juli 2010

Martin i sömnen

Eftersom att jag har skit svårt att sova om nätterna ( sover bara ca 4 timmar varje natt ) pga den kvava hettan kan man få höra ett och annat från Martin när han sover.

Detta hände kl: 2 i natt,
Martin vänder sig om, sträcker fram fingret och säger;
M - Dra i fingret!
J - Va?!
M - Dra i fingret!
Jag drar i fingret och han lyfter då upp benet och släpper av en brak och säger;
M - Den där lät att komma från en annan planet.

Det sjuka är ju han han har gjort allt detta när han sovit. Han minns nada! Hahaha!

...................................................................................................................

Känner mig bara allmänt stressad just nu innan Liams 1 års dag och vårt bröllop/dop. Det är så mycket att tänka på men ändå egentligen inte, svårt att förklara.

Jag vet inte om det beror på stressen att jag inte kan sova eller om det är pga att det är så jäkla kvavt i denna lägenhet. Solen ligger på hela tiden och steker.

Nä nu ska denna zombie försöka göra nån nytta.

4 kommentarer:

  1. Vi kommer jo snart,om två dagar.Känn lugnet!vi fikser det ilag...../Elin J

    SvaraRadera
  2. Haha:)

    Joo kan tänka mig att det blir aningen jobbigare när dom börja kliva å klättra å vara överallt:P

    Hur många dagar är det kvar till bröllopet nu?=)

    SvaraRadera
  3. Men oj det är ju typ nästa helg!
    Vi ska oxå på bröllop då, här i Skell!
    Vi får hålla tummarna på finväder då!

    Det ska bli sååå skoj att se bilderna från erat bröllop sen!!=)

    SvaraRadera