lördag 31 juli 2010

Smaaart!

Igår när jag stod i sovrummet och klädde på mig vänder jag mig om och ser Liam uppe i sängen, hur i helv.... tänkte jag då.

Jaja har han tagit sig upp själv får han ta sig ner själv oxå även om det kan bli ett litet dunst, då lär han kanske sig att vara mer försiktig.

Shi fick jag! Jag hinner bara tänka den tanken så vänder han på sig, backar krypandes mot kanten, sätter ner benen och glider sedan hur lätt som helst ner på golvet, hahaha.

Han är inte dum han. Samma sak gör han med soffan oxå.

Hur länge har han fattat detta då? Jag som varit så harig och lyft ner han hela tiden och så har han kunnat gå ner själv, ha ha :-)

Första bajsblöjan är bytt för dagen och nu ska jag göra mig lite kaffe. Hopp in i duschen, fixa fixa och sen jobbet. Hoppas det är bra med folk idag, då blir det en rolig dag :-)

1 kommentar:

  1. Oja, de är så roligt när de börjar komma ord från dom små liven :)
    Galet fort allt kommer, hinner knappt med :)

    Hihi, ja ibland funderar man på hur dom lär sig så fort..Hinner knappt blinka ;P

    SvaraRadera