torsdag 8 juli 2010

The sun is shining

Vilken dag! Sovmorgon till 8.45 och solen skiner och värmer redan massor.

Aktiviteter för idag då:
  • Hoppa in i duschen och raka sina lurviga
  • Klippa klorna på Moa
  • Moster Bitte med kusiner kommer
  • Äta jordgubbar och grillad kyckling
  • Fara ner till havsbadet sola, bada och softa
  • 19.00 tvättstuga
Ser riktigt bra ut!

Och så till ett problem...
...Hur lång tid kommer det att ta egentligen innan man börjar känna sig bekväm i sin nya kropp? Kunna vara på stranden utan att tänka på hur ful man känner sig?

Skillnaden är ju inte super stor men lite större är man ju ( 15kg ) förutom brösten, dom är mindre + att man har lite bristningar här och där som syns om man granskar. Fan! Jag skulle ha solat solarium innan sommaren, jag är ju värsta blekfisen nu, hahaha.

Kanske bara måste vänja mig och utsätta mig för bikini och vips så tänker man inte på det mer. Är det inte så man gör med fobier, utsätter sig för faran?

Jaja, allt sitter ju i skallen, jävla självförtroende.

Nä nu ska jag sätta igång.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Vi hade helt underbart :D
    Fina stövlar synd jag har storlek 42 :P
    Trevlig sommar på er !!
    Kraaam!!

    SvaraRadera