onsdag 18 augusti 2010

Bloggaward!

Va roligt! Jag har fått ett bloggaward från Moa :-)
Tack!



-Som award ska jag/ni kopiera in award-bilden i din/min blogg för att visa att jag/du fått den.
-Tacka och länka tillbaka till den jag/du fick awarden av.
-Ge awarden till 7 andra blogg systrar/bröder.

-Skriv 7 intressanta saker om mig/dig själv.

Dessa underbara bloggare vill jag ge denna award till:


7 intressanta saker om mig:
- Jag tänker alldeles för mycket
- Jag biter på naglarna när jag blir nervös eller rastlös
- Jag är himla slö och ändå uttråkad av att jag inte gör nått
- När jag får en idé vill jag att saker och ting ska ske, NU!
- Jag har riktigt söta tår
- Jag har gjort en plastikoperation
- Jag hatar bea-sås

1 kommentar:

  1. Ja,hur kul att det att ha två påsar bara?:)Direkt jag börjar om att jobba ska jag börja spara.Då kanske man hinner få snygga tuttar igen innan man är 30 iallafall!:)

    SvaraRadera