fredag 13 augusti 2010

Fredagen den 13:de

Martin var förbi Expert idag med min telefon medan jag var på frissan. Allt gick tippelitopp och jag fick en ny telefon, men... När jag nyss skulle sätta nya telefonen i laddarn upptäcker jag att det inte finns nått batteri. Hur fan ska man kunna använda en telefon utan batteri hade dom tänkt?!

Måttligt sur är man nu, Martin jobbar em så jag tar mig först in till stan i morgon och hämta batteriet. Jävla skit Expert!
...............................................................................................................

Ny frillan blev iaf jätte bra och jag är super nöjd. Väldigt imponerad över att dom lyckades "rädda" luggen, haha

Nu måste jag verkligen lova mig själv att aldrig vara där med saxen igen!
................................................................................................................

Försöker städa och plocka undan lite här hemma så att jag sen kan dammsuga men det är inte det lättaste när Liam drar fram minsta lilla pinal, busungen min!

Ska sen snabbt duscha av mig fixa facet och fara iväg till Valdino.
................................................................................................................

Moa jagar solkatter och liam sitter och tittar på och skrattar hysteriskt, haha
................................................................................................................

Shit vad varmt det är idag! Håller på att svettas ihjäl och jag som inte har rakat benen envisas med långbyxor. Då får man skylla sig själv!
................................................................................................................

Hihi detta blev ett litet annorlunda inlägg, men jag fick med en massa info :-D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar