onsdag 11 augusti 2010

Helgplaner

Jag räknar fredagen till helgen och på morgonen ska jag och klippa mig.

Så jäkla skönt att få fixa till luggen och klippa av lite hår. Det är alldeles för långt nu för att orka ha det nedsläppt. Här kommer lite olika förslag som jag hittade på nätet...





På kvällen ska jag ut med jobbet och äta på Valdino. Ska bli så jäkla gott och kul. På lördag ska familjen på Nolia mässan så det blir lugnt för mig så man orkar upp i tid.

Resten av helgen blir det nog bara att ta det lugnt och umgås med familjen. Kanske man far och hälsar på någon om man orkar :-)

Nu blir det tv mys och snart kommer Martin hem med en stor påse godis till mig, längtar! Efter gubben såklart! ;-)


3 kommentarer:

  1. Mycket snygga frisyrer :D Grymt sugen klippa mig på nå fränt sätt oxå !

    SvaraRadera
  2. Det var jättefins frisyrer allihopa, guu va sugen jag oxå är å klippa mig.. måste nog göra det snart..
    Hörru vi ska oxå på NOLIA på lördag!! Då måste vi ju se till att ses!

    SvaraRadera
  3. skicka ett sms så jag får ditt oxå!!
    0738165766

    SvaraRadera