onsdag 18 augusti 2010

Jag är så GLAD!

Vi kommer att få flytta in i nya lägenheten tidigare, redan efter 17 september kommer den att stå tom :-)

Vi gjorde dessutom en lite deal med dom som bor där nu ( ett par i 60 års åldern ) att vi städar lägenheten åt dom så behöver vi inte betala hyra för halva september månad och det nappade dom på.

Jag tror inte att det blir så jobbigt att städa ur den eftersom att det var hemskt rent när vi var och kikade på den iaf. Dom har 2 st katter och jag kunde inte alls känna lukten av dom som jag annars brukar göra.

Det blir ju tipp topp + att vi tjänar en liten slant på det.

Måste bara ringa till BDB och höra med dom om besiktningen m.m.
.................................................................................................................

I morgon åker Martin till Sundsvall för sista dragracing tävlingen för i år och jag känner mig helt ok faktiskt. Lite hosta, lite snor men annars har det mesta av energi kommit tillbaka. Har t.o.m bakat paj idag, men den blev inge gott för jag hittade inget att lägga i den så det blev en blandning av blåbärssylt och plommon, usch! Hahaha och nu kom jag på att jag har ju jordgubbar i frysen som hade passat tusen gånger bättre till blåbärssylten, attans!

Jaja...

I morse var Liam på ett riktigt grin humör men det vände och sen har han varit så go och busig, stått och kikat på mig och flörtat och varit allmänt GLAD! Såna gånger vill man nästan inte natta honom för att man bara vill njuta av en mysig liten unge som hela tiden ler. Man blir nästan som en liten tant som bara vill nypa honom i kinderna och säga; gulli gulli gull! Haha

Nu ska Martin och jag kika lite film och sen försöka sova.

Natti!

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket!:)
    Fint namn eran kille har förresten.:)

    SvaraRadera
  2. härligt hurru :) vi ska få våran lägenhet renoverad med start på måndag, så jag hoppas allt är tipptopp när jag flyttar hem i December igen! ;) Då måste vi ta oss tid att ses föresten! Kram

    SvaraRadera