lördag 14 augusti 2010

Jag menar allvar!

Köp inte Sony Ericsson X10!

Satte just in refil-kortet och batteriet i telefonen, allt funkade fint i ca 5 sek sen försvann nätet precis som med förra X10:an. Det kom tillbaka för att stanna i 3 sek och sen försvann nätet igen. Jävla less nu!

Det sjuka är ju att kortet funkar klockrent i min Nokia så det kan ju omöjligt vara kortet de är fel på då (?)

På måndag ska jag ringa konsumentverket och höra vad dom har att säga, jag vill då absolut inte ha en till X10 att tjorva med. Det är fan bara att dom ger mig pengarna tillbaka fort som fan!

Köper man en telefon för ca 6000kr ska den funka, så är det bara!

Nån som har någon aning om vad det skulle kunna vara för fel?

Telefonen hittar inte kortet. När jag går in på tex kontakt-listan står det att SIM-kortet inte är tillgängligt och sen helt plötsligt är det de och håller på så fram och tillbaka. Ahhhhh....



2 kommentarer:

  1. Sony Erikson är bara skit,köp en ny nokia :) När får an se bild på ny frisyren:) /elin

    SvaraRadera
  2. Kan vara sim kortet som är för gammalt för den nya telefonen beställ ett nytt

    SvaraRadera