söndag 1 augusti 2010

Lista

Du heter: Elin Westerlund, fd Stålnacke

Smeknamn: Har inget men Martin kallar mig alltid gumman

Beroende av: Inget! Men har sug efter mycket, dag från dag

Vad tror folk om dig? Öhm.. inte vet jag! Vad tror ni?

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår och mina gröna ögon

Hur imponerar man på dig? Genom att vara ärlig och vara sig själv oavsett

Brukar du skratta för dig själv? O ja! Och sen skrattar jag för att jag skrattade

Vad står det i ditt senaste inkomna sms? Markus liftar till Gävle och vi är nog där snart

Har du haft sex idag? Nej! Martin är ju bortrest så, icke!

Hur svarar du i mobilen? Hej! Folk blir oftast tysta då och vet inte vad dom ska säga eftersom att man förväntar sig att -Hallå! Hahaha

Vem ringde du senast? Min lillasyster Emma, hon svarade som vanligt INTE!

Antal timmar sömn i natt? 9 men jag vaknade ca 3 gånger mellan dessa timmar

Sov du ensam? Jepp!

Brukar du komma i tid? Oftast! Hatar att vara sen!

Hur känner du dig nu? Varm, svettig, glad, lycklig, förväntansfull

Vad tycker du om fötter? Beror på om dom är vårdade eller ovårdade

Vad saknar du? Min man! Har har varit bortrest sedan onsdag. Och så saknar jag min pappa massor!

Hade du en bra kväll igår? Nja, den var rätt tråkig

Favorit dryck på morgonen: Kaffe med möjk

När brukar du ofta gå och lägga dig? Olika

Är du blyg? Ja! Lite blyg är jag, men det blir bättre nu när man jobbar bland folk

Sysslar du med någon idrott? Nej, men jag borde nog

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja

Har du spytt offentligt? Inte helt säker men jag tror de, tyvärr

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Ha sex såklart

Är du nöjd med ditt liv? Både ja och nej. Älskar det jag har och saknar det som fattas.

Är du bortskämd? Ja

Vad gör du i morgon? Är ledig och Martin är hemma så det blir nog en hel del mys med familjen

Vad är det värsta du vet? Barn som råkar illa ut

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja dom duger så bra så

Vad är det finaste du fått? Liam såklart!

En speciell dag du minns: När Liam föddes

Du samlar på: Skor

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Min man, Emma eller pappa. Beror på vad det gäller

När grät du senast? Minns inte

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara så vi kan köpa ett hus i framtiden

Vill du gifta dig? Är redan gift

Vill du ha barn? Har redan ett och vill gärna ha fler, iaf en till

Är du musikalisk? Nej

Vad dricker du helst när du är törstig? Kolsyrat vatten

Bor dina föräldrar tillsammans? Nej! Dom har varit skilda i ca 20 år nu

Har du nångång gråtit dig till sömns? Ja

Biter du på naglarna? Ja




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar