tisdag 17 augusti 2010

Mobilen

Såg just att jag hade 2 st nästan likadana inlägg i bloggen. Så förvirrad och yr i bollen är jag när jag är sjuk, haha

Det som hände med mobilen var att jag fick en ny gen för 3:dje gången men denna gång pratade jag med en kille som själv äger en sådan mobil så han kunde verkligen sin grej. Den nya telefonen satte han direkt att uppdatera programvaran på och den funkar då fortfarande.

Det jobbiga är ju bara att jag är lite orolig över att den ska muppa sig igen, och gör den de efter 7 dagar får jag ingen ny utan då måste denna in på rep även om jag varit in ett x antal gånger förut med samma fel.

Håll tummarna!

Shit, är helt slut efter detta lilla inlägg så det blir nog inte så mycket bloggande just nu. Skallen vill inte riktigt funka som den ska :-)

Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar