onsdag 4 augusti 2010

Mora Träsk

Idag har Liam och jag haft lite Mora Träsk gympa. Jag gympade och gjorde alla rörelser från a till ö medan Liam satt och tittade med ett leende på läpparna och skrattade åt sin tokiga mamma, haha.




Barnasinnet är viktigt för mig. Det är något som ska vara kvar så länge jag lever. Jag tror barnen uppskattar en vuxen som gillar att leka och busa med dom. Det hade då jag uppskattat iaf, till en viss ålder :-)

I morgon ska vi fara och fixa mitt pass, vara förbi på jobbet med en nyckel och kika in på Telia för att kolla på mobiltelefoner.

Strax kommer maken hem från jobbet och han hade visst lite överraskningar åt mig, me like!

1 kommentar:

  1. Härligt, barnsinnet är ng de sista som försvinner, iaf för mig =o)

    Tatuering, de är roligt de. Synd bara att när man gjort en, så vill man bara ha flera =)
    Bild kommer upp, när den är på sin plats =)

    SvaraRadera