fredag 20 augusti 2010

Nej nej nej!

Febern har kommit tillbaka, så jäkla typiskt. Den är inte så hög som förut men eftersom att jag normal har ganska låg temp känner jag direkt bara det blir över 37.0 "/

Jag misstänker att det beror på att jag haft fullt upp här hemma. När jag känt mig friskare och piggare har jag på en gång satt igång med sysslor och i morse storstädade jag Moas lilla kryp in + dammsög lägenheten, lite plock och disk.

Nu är de iaf gjort men då fick jag som "straff" febern tillbaka. Martin har nu beordrat mig att vila och ta det lugnt, inge mer sysslor för min del fören jag blivit helt frisk. Kul att bara se på när disken växer och dammråttorna flyger fram över golvet, NOT!

Men men...

Nu har jag iaf kommit på vad våra nära-och-kära ska få i julklapp/presenter och det ska bli super kul! Jag som annars är sämst på att köpa saker åt andra :-)

Jaja vilo läge va de ja...

C ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar