onsdag 25 augusti 2010

Overall

Nu har vi Köpt en jätte fin overall åt Liam. Vi kör på Lego Wear i år. Den kändes skönast och lättrörlig och var både vattentät, vindtät, andas och höll upp till -30 grader och massa andra bra finesser. Jag tror vi kommer att vara nöjda och så passar dom fint till hans nya polarn och pyret handskar :-)




Hittade även dessa söta Dr. Martens inspirerade kängor på H&M för endast 179kr så dom fick oxå följa med hem. En aning stora just nu men han växer i dom.

Skorna var fodrade men jag tror knappast dom håller värmen speciellt bra så dessa får vara "fin" skor och inga varma lek skor som ska vara till overallen.

Hojta till om ni hittar nån snygg varm och helst vindtät mössa :-)

2 kommentarer:

  1. Ja,jag älskar det trädet.Jag tvingade min älskade sambo att göra ett sådant träd åt mig!
    Det tog ju sin lilla tid,men fint blev det.:)

    Vart ska ni flytta?:)

    SvaraRadera
  2. Jaa det hade varit nåt!
    Nå plan på åka upp nåt snarT?

    SvaraRadera