torsdag 19 augusti 2010

Så himla NÖJD!

Min kära make var nyss och hämtade ut H&M paketet som jag beställt och jag är super nöjd!

Handdukarna var så otroligt fina och passar mina tavlor perfekt!



Dom svarta tyg-korgarna kan jag verkligen rekommendera, dom rymmer massor och jag ångrar att jag inte tog fler. Vill ha både till köket och badrummet. Men men vi får se sen när vi flyttar om det blir att köpa fler :-)


Ögonskuggan var såklart i smulor så beställ aldrig sånt via nätet och man inte garanterat får hem det helt.

Ciao!

2 kommentarer:

  1. Kom på att du har sagt att du ville tatuera in Liams namn, men inte hittat något typsnitt ännu.
    JAg fick en adress av tatueran jag var hos, med en hel hög olika typsnitt.
    http://dafont.com kolla in där om du hittar någt =)

    Ha de

    SvaraRadera
  2. Va roligt att du hittade något =o)
    Känns roligt att ha kunnat hjälpa till :o)

    SvaraRadera