tisdag 3 augusti 2010

Shop shop

Martin, Liam och jag tog en liten sväng på stan idag i det sköna vädret. Synd bara att mitt öga blivit skadad av linsen, inte så kul med sol då men det gick rätt bra ändå. Lite stick, tårar och rinnande näsa bara.

Var förbi H&M och köpte en väska som jag ska ha i Rom. Jag har bara handväskor så jag behövde verkligen en axelremsväska som man även kan använda annars oxå.
Centrera
Så jävla snygg och perfekt storlek! 149kr, som hittat!

Och så kikade jag in på Hårstudion där jag fyndade Osis Dust it för 99kr, perfekt, mitt som håller på att ta slut.


Nu ligger Liam och tar sin lilla vila för dagen och jag ska dricka lite kaffe och inte göra nått speciellt.

Ciao!

Update: Fel info måste rättas till. Martin köpte väskan åt mig, jag hittade, han köpte. Vilken underbar make va?! ;-)

1 kommentar: