onsdag 11 augusti 2010

Sthlm helgen

Kom hem från Stockholm i söndags och det var riktigt skönt att få krama om sin lilla familj igen. Oj vad jag har saknat dom. Jag tror det är bra att man kan åka iväg ibland och bara få tänka lite på sig själv ett tag, då uppskattar man säkert det man har mer.

Min helg var super kul! I fredags kom jag till Stockholm och då for vi på förfesten till Sonisphere, vädret var kanon och likaså Bullet och Crashdiet.

På lördag började regnet och det öste verkligen ner. Kl: 18 kom vi till området och det såg ut som ett slagfält blandat med en naturkatastrof.

Emma och jag sprang fort och köpte regnponchos men vi var redan dyng blöta så det hjälpte inte allt för mycket. Lera lera överallt, man fick vada igenom området men kul var det och speciellt när det slutade regna. Som tur var var det inte så himla kallt så jag tyckte bara att det var kul med all lera, haha Men gud va vi såg ut sen när vi kom hem, haha

Banden var så jäkla bra så det var verkligen värt det. Eftersom att det regnade som fan så tog jag varken med kamera eller telefon så det finns tyvärr inga bilder från lördagen, men skit samma :-)

Ja de var min helg lite snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar