onsdag 18 augusti 2010

Tack och lov

Idag mår jag betydligt bättre, just nu iaf :-)

Snorar och hostar inte lika mycket och febern har gått ner. Men när jag väl hostar så är det inga "små" hostningar det kommer utan rejäla och långa så jag knappt kan andas, skit läskigt. Och det sprutar bara tårar och näsan börjar rinna igen "/

Idag ska jag bara försöka ta det lugnt så att förkylningen inte blir värre. Martin ska till Sundsvall i helg, åker redan på torsdag em. så jag hoppas jag är frisk då så jag orkar leka och busa mycket med Liam :-)
.................................................................................................................

Mobilen funkar fortfarande jätte bra och jag hoppas verkligen att den inte gå sönder igen. Eller sönder och sönder, det kanske bara var att uppdatera dom andra telefonerna så kanske dom oxå hade funkat, vem vet :-)
.................................................................................................................

Oo snart far vi ju till Italien, jag längtar massor!

Alla sevärdheter och all den goa maten, mmmm.... Ska bli riktigt mysigt tror jag men jag kommer att sakna min lilleman massor massor massor.

Men jag vet att han kommer att ha det jätte bra här hemma med våra familjer :-)
Pappa som så sällan ser Liam ska ju ha han några dagar och de är ju bra att dom får knyta starkare band till varandra.

Nu är mammas lilla klätterapa i farten så, hej då!


1 kommentar:

  1. Du har fått en bloggaward från mig. Kolla in min blogg. :-D

    SvaraRadera