fredag 17 september 2010

Äntligen!

Vi får nyckeln till nya lägenheten ikväll, äntligen!

Men Martin jobbar em. idag så i morgon först ska vi dit en snabbis innan jobbet. Och hade det inte varit för att Martin ska på arbetsträff i morgon kväll så hade vi satt igång på en gång. Men det får tyvärr vänta till Söndag.

Så jävla typiskt att allt ska krocka hela tiden!

På måndag ska lägenheten iaf besiktas så vi måste hinna städa till dess och sen flyttar vi in.

Men då krockar en annan sak. Martin har åkt på jobb hela veckan och kommer inte att vara hemma fören efter kl:18. Hur ska vi då hinna flytta när Liam ska sova kl:19?! Han försökte byta med någon som jobbar natt men det gick ju självklart inte!

Jaja det måste bara gå!
..................................................................................................................

På Onsdag ska jag och träffa en läkare (en ny) ang. mina utslag som kommer och går hela jävla tiden. Är less på att vara tvungen att käka piller varje dag bara för att hålla dom borta.

I Söndags när Martin och jag var nere i förrådet och rensade kände jag hur mina händer började klia och sticka, efter bara nån sek. hade dom svällt upp så mycket att jag var tvungen att använda tvål och vatten för att få bort vigselringen.

De enda man såg på händerna var att handflatorna var rödfläckiga. Martin stackarn fick bära allt medan styrde, haha

Nä men då fick jag iaf nog så nu ska jag träffa en ny läkare så får vi se om hon hittar nått.

Nu ska jag fika lite sen frukost eftersom att min älskade make var snäll och gav mig sovmorgon idag :-)

2 kommentarer:

  1. Hej =) Allt bra?
    Är du tävlingsintresserad?

    Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.

    Var gärna med & tävla =)
    --> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

    Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..

    Ta hand om dig =) Kramar // Millah

    SvaraRadera
  2. Oj oj stackars dina händeer!
    och jobbigt med sån där stress!
    På tal om händer hur ser vigselringen ut?=) du kanske redan visat, men lägg in bild igen!=)

    SvaraRadera