onsdag 22 september 2010

Blod

Packandet fortsätter här hemma och igår var jag till nya lägenheten och packade upp en massa kartonger. Men än är det mycket kvar.

Idag ska vi iaf med hjälp utav släp försöka få över så mycket som möjligt och jag hoppas verkligen att sängarna följer med.

Liam ligger nu och sover sin powernap. Han härjade i soffan innan och slog munnen mot soffkanten rejält så han började blöda. Och de va inte lite blod de kom. Överallt var de. Hela hans ansikte, händer, armar, hår och kläder. Till och med jag hade blod lite var stans.

Som tur var tror jag bara att de blir fläskläpp men vi får vara noga med att hålla koll så det inte blir värre, kanske försöka känna på hans tänder oxå så dom sitter där dom ska.

Nä nu ska jag in i sovrummet och röja lite.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar