tisdag 14 september 2010

Fan!

Gjorde äppelpaj idag till Idol. Har länge varit sugen på de och innan for vi till Konsum bara för att köpa marsán sås till den.

Idag tänkte jag att jag skulle testa blanda i lite havregryn så den blir nyttigare, bra tanke men...

När jag väl sitter och äter (har redan då ätit upp mer än hälften) märker jag att den smakar lite konstigt. Kollar då på paketet och ser att havregrynet gått ut redan i början av April.

Fy fan så jävla äckligt!!!

Jag hoppas verkligen inte att jag kommer att bli sjuk nu, jobbar ju i morgon.
Funderar starkt på om man ska dricka massor med vatten och sen gå på toa och trycka fingrarna i halsen, men jag HATAR att spy.

Nu ska jag gå och tycka synd om mig själv och kolla film iaf.

Hädan efter ska jag lova mig själv att städa i skafferiet oftare och noga kolla utgångsdatum på ALLT! Hahaha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar