onsdag 8 september 2010

Home sweet home

Så jäkla skönt att komma hem!

Rom var otroligt vackert men varmt, för varmt, så jag kan rekommendera staden men åk på lågsäsong när det är svalare och mindre turister att trängas med man blev sååå matt + att det är dyrt som tusan, 7000 i fickpengar gick åt och ca 5500kr var bara till mat. Så det blev inte så mycket shopping. Fyndade iaf en skinnjacka och 3 par skor :-)

Om det blir att resa fler gånger ska jag ha med med Liam, så är det bara. Jag saknade honom så himla mycket och vill aldrig uppleva detta igen. Han är ju min lilla ögonsten.

Bilder från resan kommer så fort jag har tid och ork. Det är en hel del så jag lägger bara upp några här på bloggen och alla på facebook.

Nu ska jag mysa med min lilla pojk! :-)

3 kommentarer:

  1. Härligt med en liten utlandsresa såhär på hösten.:)
    Oki,så du jobbar där.:)Kan tänka mig att det är rätt mycket folk i farten då.:)
    Skönt att du trivs iallafall!:)

    SvaraRadera
  2. Åh va kul och läsa att ni haft det bra och att det var ett bra ställe att åka till, då har man ju något i bakhuvudet om man är på väg och sätta sig på flyget =)

    Saknaden efter dom små är stor..fast man bara är borta ett tag :)

    SvaraRadera
  3. haha välQ xD faktiskt riktigt kul :P

    SvaraRadera