torsdag 16 september 2010

I min handväska!

En rolig idé utav min favorit bloggare Elin Kero, om vad jag har i min väska.

Sååå...


  • Väska, från H&M
  • Pilot brillor
  • Pizza meny
  • Osis Dust it
  • Hårband, från Glitter
  • Hårsnodd
  • Liams tutte
  • Mobil, Sony Ericsson x10
  • Snus, moccas granatäpple
  • Bling bling klocka
  • MQ-namnskylt
  • Lipsyl
  • Örhängen
  • Parfym prov
  • Linser
  • Nycklar
  • Börs, från Glitter
Den är lite liten min väska. Hade behövt köpa en större så jag får plats med annat smått och gott som också är nödvändigt. Måste bara hitta "the one" först.

Så vad gömmer sig i era väskor?

1 kommentar:

  1. Haha, lite roligt och mycket pinsam för mig själv. =)

    Bullarna, dom kanske hinner bli dåliga. Men jag får spara en bulla eller två, om du kanske kommer uppåt =)

    SvaraRadera