onsdag 15 september 2010

Knäppgök



Som vanligt är det packning som förekommer här hemma. Ska senare iväg och jobba och det känns riktigt skönt att komma bort från alla kartonger och stök ett tag.

När jag står i köket och håller på för fullt hör jag Liam börja tok gnälla från sitt rum. Går och kollar men ser ingen unge! Och så hör jag igen, gnället. Det kommer från spjälsängen, men det är ingen unge i spjälsängen. Och så tittar jag under och där ligger han, sitter fast och kan inte komma ut. Haha jag kunde inte låta bli att skratta lite, och han sur som fan. Var tvungen att lyfta på hela sängen för att få ut honom.

Går sedan tillbaka till köket och fortsätter med mitt. Tar inte lång tid så hör jag hur han gnäller igen, och självklart sitter ungen fast igen! Vilken liten knäppgök! Hahaha! De är verkligen härligt med barn.

Igår när Martin och jag håller på att packa här i vardagsrummet får Liam för sig att han ska in i en låda som står på sidan. Och vips hade han en lek koja, super glad var han och drog in en massa leksaker dit.

Synd att jag inte hade kameran tillgänglig, men Martin tog några foton med mobilen iaf som vi måste lägga upp senare.

Nu ska jag fortsätta med mitt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar