söndag 19 september 2010

Less

Jag är så jävla less på detta ställe/område som vi bor på. Fest i varenda farstu typ och husen är lövtunna så det ekar i lägenheten.

Dom nedanför oss har fest, födelsedags fest kunde man klart och tydlig dessutom höra. Visst det är helt okej med fester då och då men när festerna är i trapphuset är det inte okej eftersom att Moa skäller bara nån fiser i trapphuset.

Så jag var ju självklart tvungen att nyss gå och säga åt dom och kicka ut dom och sa att Liam vaknar för att de är så lyhört. Dom kollade på mig som att dom hade 0 hjärnceller kvar i skallen, öh daaah!

Granner från ovan stod oxå där nere och surrade och han frågade sedan om jag tyckte de var livat. -Öhm ja! Tur att man flyttar i morgon! Och så gick jag in. Moa hade då skällt som en galning och när jag kommer in hör jag, -mama, mama! Inte rädd, ledsen eller så utan en glad liten röst.

Som tur var somnade han om på en gång, haha. Lillskiten min!

Förstår ni nu varför jag är så in i helvetes jävla glad över flytten?!

I morgon ska faffa ha Liam och Martin och jag ska städa och fixa i nya läggan, kanske tom. kör dit nån låda så det inte känns så stökigt här hemma.

Martin har fortfarande inte kommit hem men jag pratade nyss med honom och han skulle komma på ett tag och då ha med sig kebab tallrik :-D


1 kommentar:

  1. Hej
    Jag trivs väldigt bra =) fin stad och bra människor =)
    Vilka fräna skor du införskaffat dig ;) Me like!

    förstår ni längtar till flytt, när man själv inte festar är det irriterande då alla lever om, å speciellt när Liam ska sova oxå. tur du säger åt dom =)

    SvaraRadera