fredag 17 september 2010

Lika som bär?


Britney Spears? Ålfons Åberg?

3 kommentarer:

  1. Hej vad roligt att du är in och kikar!! Är ju kul att veta att någon är in ibland!!

    Ja han stoppar ändå inte så mycket i munnen än men vi får väl se hur det blir sen, emilia var inte så mycket för att stoppa i munnen men då hade hon inget större syskon som hade saker på golvet! Fast hon är duktig på att plocka undan efter sig och inte ha små saker på golvet så jag behöver inte oroa mig för det. Hon är så stor så hon vet att han sätter i munnen om det ligger saker på golvet.

    Roligt att ni ska flytta, hur stor är lägenheten? Vi får försöka att träffas någon gång om du vill förstås! Du får komma förbi på kaffe någon gång, jag är ju hemma ;D !

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej vad roligt att du är in och kikar, kul att någon är in ibland!!

    Ja det är inte lätt med dom små men han har inte stoppat så mycket i munnen men vi får väl se om det blir annorlunda ju äldre han blir! Emilia var inte så mycket för att stoppa i munnen men då hade hon inte något större syskon med tusen saker :D, men hon vet att hon inte får ha små saker på golvet för att han kan stoppa i munnen. Hon är ju så stor att hon förstår de, vilket är ganska skönt och underlättar för mig!! Jag har ju redan varit med om detta en gång men det var ju ganska länge sedan hon var liten och alla är ju olika och jag har inte knusslat med barnen.

    Vad roligt att flytta, hur stor är lägenheten? Vi får försöka att träffas någon gång om du vill förstås! Du får kika förbi någon dag på en kopp kaffe, jag är ju hemma :D.

    Har liam börjat på dagge och vart går han i så fall? Emilia har bytt dagis så nu får hon vara ute lite mer och det är ju bra! Ja dagis är så himla bra, dom får vara med andra barn och lära sig att dela med sig och avreagera sig lite!! Lära sig att vänta vid matbordet och hur man uppför sig. Emilia blir så rastlös när hon är hemma, dom behöver få komma ut och vara med andra barn utan mamma och pappa. Hon började när hon var 1,5 år och det är ganska lämpligt tycker jag, dom behöver lite annan stimulans och att faktiskt någon annan kan säga till om dom har gjort något fel. För emilia har det bitit mer om anna har sagt till henne än om jag har gjort det.

    Vi får höras Bye

    SvaraRadera
  3. Du kan lägga till mig på den listan! Jag har också alfons åberg frilla! :)

    SvaraRadera