torsdag 9 september 2010

Lista om div.

Vad gjorde du kl 08 i morse?
- Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan?
- Fixade med fotona från Rom

Det sista du sa högt?
- Vad gör du?

Vad har du druckit idag?
- Mjölk!

Vad var det senaste du åt?
- En hemmagjord kycklingmacka med majs och guacamole, mumma!

Vad var det senaste du köpte?
- En macka med luft torkad skinka från Roms flygplats

Vad är det för färg på din ytterdörr?
- Vanlig mörk träfärg

Vad är det för väder hos dig nu?
- Härlig höst dag, sol och 21,4 grader ute

Godaste glassmaken?
- I Rom åt jag den godaste glassen ever! Jag blandade jordgubbs glass med kokos glass. Deras glass är hemma gjord med massa smak. Kändes färsk och himla fräsch! Så gott!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- Ja!

Sover du tungt?
- Nej! Vaknar för minsta lilla och det är skit jobbigt ibland.

Drömmer du mardrömmar?
- Ja!

Favoritklädsel?
- Skinnjacka, leggings eller snäva stuprörs jeans och nån snygg oversized topp

Favoritlåt just nu?
- Svårt att bara få välja en har ju massor men just nu spelas Regina Spektor - Samson

Vad ser du om du tittar till höger?
- Liams lilla 4-hjuling och Martins alla miljarder cd-skivor

Vad gör dig glad just nu?
- När jag tänker på glassen från Rom :-) *saknar*

Vad ska du göra härnäst?
- Lägga Liam och sen själv vila lite. När Martin kommer hem från jobbet ska vi åka och handla, fixa kartonger och sedan packa.

Höger el vänsterhänt?
- Höger

Humör just nu?
- Glad men lite trött

Favoritgodis?
- Blandat! Är sugen på olika vid olika tällfällen

Kläder just nu?
- Turkosa yllesockar och en oversized t-shirt från Monki som det står; The Beat Goes On

Hur många kuddar sover du med?
- 3, 2 under huvudet och en gosse kudde, haha

Spelar du ngt instrument?
- Nope tyvärr

Morgon eller nattmänniska?
- Natt

Vad är viktigast för dig?
- Min familj såklart!

Är du kittlig?
- Nej!

Snarkar du?
- Nej!

Är du bög?
- Nej!

Stjärntecken?
- Oxe

Äckligaste insekten?
- Geting

Stökigt el välstädat?
- Jag vill ha det välstädat men oftast så är det stökigt här hemma. Det kan lätt bli det när man har barn + att jag är allmänt slö, men jag får mina il ibland ;-)

Vad längtar du mest efter just nu?
- Tills vi får nycklarna till nya lägenheten

Hur lång är du?
- 170cm

Tycker du om kinamat?
- Ja!

Tycker du om kaffe?
- O ja!

Vad dricker du till frukost?
- Mjölk och/eller kaffe

Sover du på någon särskild sida?
- Höger just nu

Tycker du om att mysa?
- Självklart!

Är du en beroendemänniska?
- Ja
Känner du någon med samma födelsedag som din?
- Min kusin Mattias, om jag inte mins fel

Har du någon gång testat narkotika?
- Ja

Coolaste ärret på din kropp?
- Har inga coola ärr på min kropp, bara ett jätte fult efter hemmagjord navelpiercing som aldrig ville läka fint. Gjorde sedan om det i en studio så nu efter graviditeten ser det inte fint ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar