måndag 20 september 2010

NHL -11

Bokstaven B saknas från mitt tangentbord, lilleman!!!

Han är som besatt efter datorn, roterar bildskärmen, sparar sidor som favoriter, tar bort tangenter osv osv. *pust*

Idag har vi fört en massa lådor till lägenheten, eller vi och vi, Martin och sen kom hans far och hjälpte till. Jag var ju tvungen att vara med Liam + packa och ställa fram allt åt herrarna.

I morgon efter Liams powernap ska vi gå till lägenheten och rensa i alla kartonger och försöka ställa allt på plats. Så jäkla kul! Kl: 17 skulle det komma en mäklare och kika lite på lägenheten. Huset är till salu så vi får se om vi kommer att få nya hyresvärdar. Jaja bara det inte "skadar" oss på nått sätt så är jag nöjd. Men man vet ju aldrig så lite orolig är man ju. Tänk om dom tex höjer hyran skit mycket :-O

Martin har fått sitt nya NHL och det innebär att jag kan gå och lägga mig när jag vill! Jippie!!! Hahaha! Eftersom att jag alltid är så jäkla trött så känns det rätt skönt att veta att han har nått kul att göra medan jag sover :-)



Sååå GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar