lördag 18 september 2010

Njuta

Pratade med min syster för ett tag sedan och hon hade kommit på den perfekta 50års presenten till vår far. Nu ska vi bara få tag på den men det blir nog förhoppningsvis inga problem :-)

Martin är just nu på AP-träff med jobbet. Dom skulle grilla och kolla hockey, Skellefteå AIK mot Luleå. Just nu gick det tyvärr inte så bra för vårt hejjar lag AIK men jag håller tummarna.

Själv ska jag bädda ner mig i soffan framför tv:n och njuta av ett glas rött!

Jobbigt bara att grannarna nedanför han jordens fest men men vi flyttar ju snart så jag är inte bitter för det. Bara dom inte lever om allt för mycket så att moa börjar skälla och Liam vaknar. Då kommer satan fram! Haha :-)

Fick just update från Martin ang. matchen, AIK tar ingen sig, nu står det 3-2 till Luleå och det är fortfarande bara andra period :-) Go AIK, go AIK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar