fredag 10 september 2010

Starka band




Alla har vi väl hört talas om dom starka banden tvillingar har till varandra, att dom kan kommunicera med varandra mentalt. Att om tex den ena gör illa sig så känner den andre oxå av smärtan osv osv.

I natt hände något som aldrig hänt förut, något som får mig att fundera lite.

Jag drömde den hemskaste mardröm en mamma kan drömma och vaknar av att jag grinar för fullt. Hör då att Liam oxå ligger och grinar för fullt, detta har inte hänt sedan vi flyttade honom till eget rum när han var 3-4 månader.

Han brukar alltså ALDRIG vakna under natten och jag har aldrig drömt något sådant förr.
Jag vet att det kan vara så att han börjar bli äldre och själv börja drömma mer men det kändes bara så konstigt att han grinade just då jag grinade pga en hemsk dröm med honom i.

Vad tror ni?

1 kommentar:

  1. Lät ändå rätt fränt att han vaknade samtidigt och grät lika mycket som du.
    Vem vet om han drömde samma dröm?Eller om han undermedvetet väcker dig hur din mardröm så att du inte kan forsätta drömma den hemska drömmen.:)

    SvaraRadera