fredag 29 oktober 2010

Cederkliniken

Har varit på Cederkliniken idag och visat upp mina nässelutslag. Fick ny medicin som jag ska testa + ta en massa blodprover, så nu är man lite öm.

Kliniken vad jag har förstått är en vårdcentral som ägs av Landstinget. Man får välja vårdcentral själv och om man inte gör det blir man automatiskt plaserad till närmsta, i vårt fall Furunäsets. Men nu har jag bytt och ska nog byta åt Liam och Martin oxå.

Kliniken var super fräsch och det kändes lyxigt att sitta och vänta i väntrummet fasten jag bara fick vänta någon sekund. Man fick en helt annan känsla där än vad man annars får när man ska vill vc, så det var bara positivt + trevlig personal.

På söndag kommer mamma och Alva så då ska vi fara upp till Kiruna/Vittangi igen. Emma är ledig hela veckan så jag ska passa på att följa med henne och träna. Ska försöka övertala henne att testa Yoga :-)

Ska bli kul att åka upp igen för nu är man där nästan en hel vecka så då kanske man hinner träffa lite kompisar oxå.

Uppdateringen av bloggen och att läsa och kommerntera andras bloggar är inte på topp just nu eftersom att vårt internet försvinner hela tiden. Det är bara tur om jag lyckas få in detta.

Ska koka lite kaffe nu och lägga Liam...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar