måndag 4 oktober 2010

Petrol

Här händer det grejer!

Eftersom att vi inte har några bra kanaler på tv:n tog jag nyss och beställde Boxer Mix så att vi iaf kan se 3 och 5 + lite annat. Annars har det bara varit 4:an vi har sett på och det enda som går att se där är Idol.

Har även beställt en ny soffa igår. Det blev en Sit Down från MIO. Ser nästan likanad ut som min gamla fast denna är i svart/grå och HEL :-) Vi valde med en divan (istället för 2) så att rummet känns mer öppet.

Har även fyndat lite till v-rummet som ska gå i svart/vitt/petrol. En Petrol/turkos färgad ryamatta för 599kr, hade kostan 2499kr. Och så köpte jag en vas i petrol och några ljuslycktor. Ska även köpa nytt v-rumsbord, gardiner, kuddfodral och hänga upp lite tavlor. Blir nog tippeli topp!

Har alltid varit rädd för att våga färg men både Martin och jag älskar den nya mattan massor och det känns verkligen kul och anorlunda. Jag är skit sugen på att slänga in lite senapsgult oxå. Passar nog jätte bra till petrol. Hittade en 60-tals inspirerad senapsgul fåtölj på MIO men den va fan dyrare än soffan så dream on, dream on...

Nä nu ska jag gå och forstätta med hemmet.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar