måndag 11 oktober 2010

Tisdag

I morgon ska jag fara och visa upp mina utslag. Dom har varit riktigt illa dom senaste dagarna men just nu är de mesta borta. Så säkert bara för att jag har bokat läkar tid så finns inget att visa upp.

Så jäkla typiskt!

Måste också förbi djurmagazinet och köpa "trosor" åt Moa som löper. Det måste ju vara det mest jobbigaste med en tik, att hon löper.

Har tagit bort mattor och sprungit efter henne hela dagen idag. Försökte tom. med Liams blöjor men de satt på nån sekund sen lossnade dom. Hon var då väldigt söt i blöja iaf, haha

Martin jobbar em. i veckan så jag har passat på att se Eclipse ikväll. Jag verkligen lööööve it!

Nu ska jag ut med Moa en sväng och möta upp min man som slutar för dagen.

Btw så var Galleriafesten riktigt lyckad! God mat och dryck, massa prat och skratt, tipp topp! Men sen tappade man bort alla på krogen som vanligt så då tog jag en taxi hem. Men kul hade jag då iaf! :-)

2 kommentarer: