tisdag 19 oktober 2010

Utslagen

Ang. utslagen och läkartiden så var jag dit tisdag kl 14.30 då jag hade tid. Men då sa dom att det måste ha blivit nån miss och dubbelbokat eller så och undrade om jag kunde vänta typ 30 min - 1 timme.

Hade fullt upp denna dag och Martin skulle till frissan vid 4 så det gick inte. Dom skrev upp en lapp och sa att dom skulle ringa sedan men har inte hört av sig nått. Sverige och dess sjukvård!!!

Funderar nu på om man ska skippa vårdcentralen helt och söka sig någon annan stans, tex till den nyöppnade kliniken inne i stan. Nån som vet om dom är bra och bryr sig, på riktigt?!

Ja jag är då less iaf! Just nu sitter jag med utslag som kliar över hela armar och ben :-(

Liam sover så nu ska jag passa på att gå in på IKEA och skriva en liten inköpslista :-)

4 kommentarer:

  1. Jag tycker också att vårdcentralen är rätt nonchalanta mot en de få gånger man söker vård där.
    Jag har listat mig på björnen och tycker de är bra, har även hört bra om cederkliniken.

    SvaraRadera
  2. jag har hört att dom är bra där och att det går fortare! Du kan ju ringa dit.

    SvaraRadera
  3. Magnus Larsson19 oktober 2010 19:35

    Cederkliniken är hur bra som helst. Jätte trevlig personal. Man känner sig välkommen när man kommer dit.

    //Magnus

    SvaraRadera
  4. Googla om du hittar någon privat hudläkare eller något! :) Sjukhuset sucks, man är ju lika rädd att sätta livet till som att bli frisk när man knatar in genom de dörrarna!

    SvaraRadera