tisdag 23 november 2010

Alma!

Idag har äntligen Liam fått en liten plast-kusin, Alma!

Grattis till Johanna och Fredrik. Hoppas allt gick bra!
....................................................................................................................................

Mina utslag blir bara värre och värre från dag till dag. Just nu håller jag på att bli tokig. Och inte nog med de så är man förkyld. Ska iaf till apoteket snart och hämta ut kortison tabletter för detta går inte längre.

Jag hade önskat att jag var starkare, men varje dag jag vaknar upp och ser mina utslag vill jag bara gråta. Och dom kliar så in i helvete och man ser nästan ut som ett jävla monster.

Hopp har jag inte så mycket kvar. Jag har ju läst en hel del om fysikalisk urtikaria, har man tur försvinner dom om nått år, har man otur så försvinner dom aldrig. Kul! Ni vet ju själv hur jobbigt det är när det kliar lite på ryggen, gångra det med en miljard eller så, så får ni mitt kliande.

Nä nu ska jag gå och äta lite och sen fara iväg till apoteket.

1 kommentar:

  1. Provat med Antihistamin? Kortison är ju ingen långsiktig lösning, speciellt inte med tanke på biverkningarna.. Kram

    SvaraRadera