fredag 26 november 2010

Äntligen fredag!

Som jag har längtat!

Martin har jobbat em. tis-ons, så veckan har varit rätt tråkig utan min man. Men vi tog igen det igår och for till Luleå på liten shoppingrunda.

Jag är väldigt nöjd med de vi fick med hem och missnöjd över de vi inte fick med hem. Ville ju så gärna ha uggle krukorna från Lagerhaus men dom fanns inte + massa annat.

Idag är det fredagsmys och Idol i vanlig ordning och i morgon ska vi städa, sy gardiner till Liams rum och försöka göra lite juligt här hemma. Ska även försöka fota lägenheten så ni får se hur vi har det.

Nu ska jag slänga på lite kaffe och hoppas halsontet försvinner.

Btw, mina utslag är mycket mycket bättre, nästan helt borta. Jag har inte tagit kortison så det kanske är Adolf som "botat" mig.

Who knows!?

1 kommentar:

  1. Men du så himla härligt med utslagen!! Håller verkligen tummarna att du blir fri från ditt helvete snart!!

    Känns förkylningarna också att vara på bättringsvägen?!

    KRAM!

    SvaraRadera