fredag 12 november 2010

Glasögon orm

Mina linser är knas. För nån dag sedan när jag pluggade in dom såg jag knappt texten på tv. Med mina glasögon som jag tog ungefär samtidigt ser jag hur bra som helst med men dom vägrar jag använda eftersom att dom är skit fula och har tjocka glas.

Funderar nu på om man ska beställa från nätet. Jag hade velat ha nå fräna och snygga som man kan ha till alla tillfällen och inte bara i sin ensamhet så man slipper hålla på att tjorva med linser hela tiden. Jag hatar linser, mina ögon blir så torra och irriterande men just nu är det enda valet.

Det bästa vore ju att laser operera sig. Men 24 000kr är inte nått jag har på fickan just nu och det lär nog ta låååång tid innan jag har det så tills de måste jag ha nya brills.

Just nu har jag hemma 6st bågar från Favoptic men jag vet inte riktigt. Kan slänga in lite bilder sen på 2st som jag gillar så får ni säga ert. Och va ärliga för guds skull! :-)

Martin har just vaknat så nu ska vi börja fixa inför kvällen med mat och annat gott.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar