tisdag 23 november 2010

Jackass 3D



I lördags var jag, Martin och Therese och kollade nya Jackass filmen på bio. Jag kan inte komma ihåg när jag skrattade så mycket senast. Så sjukt bra var den. Helt klart bästa av alla Jackass filmer. Så den kan jag varmt rekomendera om man har sjuk kiss och bajs humor som jag, haha

Pappa och co. kom ju i fredags och det var verkligen jätte mysigt som vanligt. Knata på stan, äta gott och fixa och dona här hemma med pappsen. Han fick upp spegeln i hallen, ändrade gardinerna i v-rummet så dom inte tar i golvet och fixade till nät kabeln.

Alltid lika kul för man får saker gjort när pappa är här :-)

Nu har Martin och jag bestämt datum för inflyttningsfest och kalas för Martin, vi tar 2 flugor i en smäll. Så 4:e december smäller det!

Och så till det eviga problemet såhär innan jul, julpyntet. Jag hatar plåttrigt julpynt, gulle gull plutti nutt, så denna vinter blir det inte mycket mer än julstjärnor.

Martin och jag har kommit överens om att vi ska spara ihop en slat och köpa snyggt julpynt som passar in i vår stil nästa år istället. Liam är ju så liten ännu så han förstår nog ändå inte och kommer inte komma ihåg att vi inte hade nå direkt juligt här hemma när han var 1 år så det är ju inte hela världen :-)

Har lagt Liam för ett tag sedan men han verkar inte vela sova. Ligger nu och grinar och tidigare var det en liten indian som låg och ropade. Ska gå och ge honom nappen sen ta en kopp kaffe och bädda ner mig i soffan. Hatar att vara förkyld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar