söndag 28 november 2010

Jag och min symaskin

När vi var på Lagerhaus hittade jag detta roliga jul tyg. Lite retro och passar mig perfekt eftersom att det inte är det traditionella julpyntet.

Har just sytt halvklart gardinerna till köket, tråden tog slut. Men jag kunde ändå inte låta bli att hänga upp dom bara för att få se hur det kommer att se ut. Hahaha så jäkla coolt! Av resterna passade jag på att göra en tavla oxå, här snålas det med alla cm.

I morgon ska jag försöka fixa mer tråd och sen ska jag fota så ni får se.

Det som är bra med detta tyg är ju att man kan ha den hela vintern om man vill, nov-april, eftersom att den föreställer en vintervy (var av namnet) och inte en massa tomtar och pepparkakor som bara passar till jul.

Ja jag är då hel nöjd iaf :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar